facebook
zaawansowane
< >






Czy moje zamówienie mogę odebrać osobiście u Państwa w siedzibie sklepu ?

Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. Przy składaniu zamówienia i po wybraniu metody dostawy jako "Odbiór osobisty" każde zamówienie można odebrać w siedzibie firmy w Krapkowicach przy ul. Pocztowej 1/4.


Jakie są koszty dostawy przesyłki ?

Każde zamówienie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i cena wysyłki uzależniona jest od rodzaju wybranej przesyłki oraz od łącznej wagi ubranek. Skrócony cennik Poczty Polskiej możecie Państwo znaleźć w zakładce TRANSPORT.


Podczas płatności online wystąpił problem techniczny i transakcja nie powiodła się - co mogę zrobić w takim przypadku ?

W przypadku niepowodzenia zapłaty online za zamówienie z przyczyn technicznych niezależnych od nas jak nagły zanik dostępu do internetu, przerwana sesja płatności i tym podobne prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Takie zamówienie zostanie przez nas anulowane, produkty wrócą na stan magazynowy i będzie konieczność ponownego złożenia zamówienia. 


Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są dostępne ?

Tak, wszystkie widoczne ubranka w wymienionych w opisie rozmiarach są dostępne od ręki i po złożeniu zamówienia gotowe do wysyłki.

^
Wszelkie prawa zastrzeżone - Dzieckolandia - 2011 - 2017 Projekt i wykonanie: goshop.pl
Ładowanie...

Ta witryna używa plików cookie.  Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie dotyczącym polityki plików cookie.Polityka prywatności

Zamknij